Tingimused ja reeglid

1. ÜLDISED SEADUSED

Need ostu- ja müügireeglid (edaspidi "reeglid") kehtestavad selle e -shop (edaspidi ostja) ja "Hanzo", UAB, UAB, ettevõtte kood 306818676, vastastikuse poe ostmisel nende reeglite kohaselt nende reeglite kohaselt nende vastastikused õigused, kohustused ja kohustused.

2. ostu- ja müügilepingu sõlmimise hetk

2.1. Ostja ja müüja vaheline ostu- ja müügileping loetakse sõlmitud hetkest, kui ostja on veebipoes moodustanud ostukorvi, täpsustades tarneaadressi, valides maksemeetodi ja vajutades "viimistlusjärjestust" või "kinnitust ✔️ "Ja kehtib kuni käesoleva lepingu alusel tööülesannete täieliku täitmiseni. Juhtudel, kui ostja ei kiida heaks kogu reeglite teatud osa, ei tohi ta korraldust esitada.

2.2. Iga ostja ja müüja vaheline leping hoitakse veebipoe andmebaasi.

3. ostjaõigused

3.1. Ostjal on õigus osta e -shopis kaupu vastavalt käesolevatele eeskirjadele ja Leedu Vabariigi juriidilistele seadustele.

3.2. Ostjal (tarbijal) on õigus müüjaga kaupade ostu- ja müügist lepingust välja võtta (välja arvatud heli- ja videoteosed ning fonogrammid mis tahes video- või helimeediumil, arvutiprogrammidel, kui ostja (tarbija) rikub pakendikaitset; ajalehed, ajakirjad või muud perioodilised ajalehed). Ostjal on õigus kauba ostu- ja müügist lepingust välja võtta ainult siis, kui toode on hea kvaliteediga, see pole kahjustatud ega ole selle välimust oluliselt muutnud.

3.3. Ostjal on Leedu Vabariigi eeskirjades ja juriidilistes seadustes sätestatud muid õigusi.

3.4. Ostja, kes leiab, et tema õigusi on rikutud, peab müüja poole pöörduma kolme kuu jooksul alates rikkumise kuupäevast ja kehtestama oma nõuded kolme kuu jooksul alates rikkumise kuupäevast. Müüja uurib taotlust tasuta 14 päeva jooksul ja annab dokumentide põhjal üksikasjaliku põhjendatud kirjaliku vastuse. Kui probleemi ei lahendata, on ostjal õigus taotleda üksuse, mis lahendab tarbijavaidlusi (Riiklik tarbijaõiguste kaitse amet, pöörduge Vilniaus G. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) või kohtusse. Ostja võib esitada rakendusi või kaebusi elektroonilise tarbijavaidluste lahendamise platvormil http://ec.europa.eu/odr/.

4. ostja kohustused

4.1. Ostja peab maksma kauba hinda ja nende kohaletoimetamist, aga ka muid makseid (kui see on olemas, lepingu ajal) ja aktsepteerima tellitud kaupa. Ostja tasub kauba eest, tehes makse triibu-, paysase, pangaülekande või PayPali süsteemi kaudu.

4.2. Kui ostja registreerimisvormis esitatud andmed muutuvad, peab ostja seda kohe värskendama.

4.3. Ostja peab järgima muid tingimusi ja reegleid ning Leedu Vabariigi juriidilistes seadustes sätestatud nõudeid.

5.1. Kui ostja üritab kahjustada veebipoe tööd või stabiilset toimimist või rikub tema kohustusi, võib müüja ilma ette teatamata piirata, peatada (lõpetada) juurdepääsu e -soojale ega vastuta ostja kaotuse eest.

5.2. Müüjal on õigus ajutiselt või määramata ajaks lõpetada e -shopi toimimine ilma eraldi teateta ega vastuta ostja kaotuse eest.

5.3. Müüjal on õigus neid reegleid ühepoolselt muuta, avaldades reeglid e -shopi veebisaidil. Muudatused jõustuvad pärast avaldamist lõppenud kõigi tehingute avaldamise hetkest.

5.4. Müüjal on Leedu Vabariigi eeskirjades ja juriidilistes seadustes muid õigusi.

6. müüja kohustused

7. Juhtumid, mida peetakse oluliseks tootepuuduseks:

  1. ei vasta sihtkohale
  2. on muid funktsioone
  3. ei vasta kirjeldusele

Tarnegarantii

Pakume täiendavat garantiid veatu kohaletoimetamise kohta, mida saab rakendada 48 tunni jooksul pärast toote kättesaamist. Kui tooted on transpordi ajal kahjustatud või ei vasta teie tellimusele, andke meile veast teada 48 tunni jooksul pärast kohaletoimetamist. Saatke meile e -kiri pakendi pildiga (fotol on ka selgelt nähtav silt) ja foto saadud tootest, mis näitab selgelt mõjutatud asukohta.
Eelistame teie väidet, et uuriksite teie nõuet võimalikult lühikese aja jooksul ja anda teile asendustoode.
Kui nõue saadetakse liiga hilja, käsitletakse seda toote kaebusena.

Tehniliste toodete garantii

Vastavalt EL -i määrustele annab müüja 24 -kuulise katse garantii müüdud kaupadele

Ostja jätab endale õiguse keelduda garantii andmisest, kui nõuet ei esitatud arvega või kui arve on loetamatu või kui midagi puudub.

Garantii ei kehti, kui:

  • Toode on füüsiliselt kahjustatud;
  • Tootel on normaalsel kasutamisel kulumise märke;
  • Toote puudused on põhjustatud toote vale kasutamisest.

Tooteid, mida soovite kasutada, tuleb kontrollida, nii et palun esitage garantiinõudega defektiga fotod või videod. Vajadusel palume meil ka toode saata, et saaksime seda kontrollida.

Kui kinnitame teie garantii nõude, saadame teile uue toote. Teil on ka õigus nõuda teie toote parandamist, kuid peate teadma, et remondiperiood on pikem kui uus toote kohaletoimetamise periood. Kui remont võtab rohkem kui 45 päeva, asendatakse teie toode uue tootega. Kui me ei saa uut toodet pakkuda, tagastame toote kogu ostuhinna.

c) Kaebus toote puuduste kohta

  1. Kui toode ei tööta korralikult, saatke meile e -kiri. E -posti aadressil info@hanzo.lt ja me aitame teid, pakkudes vajalikku teavet. See väldib toote võimalikku kuritarvitamist ja toote enda kahjustusi, aga ka teie või teiste vigastusi.
  2. Kui toode ei tööta, saate esitada kaebuse ja näidata toote puuduseid. Nendes ostureeglites viidatakse VII -s juhtumitele, mida peetakse toote olulisteks puudusteks. jaotises. Teil on õigus kaebust materiaalsete defektide kohta ainult ainult siis, kui need puudused eksisteerisid juba ostu ajal, kuid need olid märgatavad alles hiljem.
  3. Kui toode ei tööta suure puuduse tõttu, teatage defektist kohe pärast selle märkamist, vaid mitte hiljem kui kaks kuud pärast defekti kuupäeva. Saatke meile e -kiri defektse toote fotoga või videoga, millest saate kahtlemata kindlaks teha, et toode ei tööta. Vajadusel palume meil ka see toode saata, et saaksime seda uurida ja toote defekti tuvastada.
  4. Me ei saa uurida teie kaebust toodete kohta, mida on kahjustatud sobimatu või sobimatu käitumise või kasutamise tõttu, mis pole vajalik kauba omaduste ja toimimise määramiseks. Kui pärast kaebuse tagasilükkamist eelistate toote teile tagastamise, saadame selle ja anname teile nimetatud toote kuludega arve.
  5. Müüja vastutab toote puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul pärast kauba kohaletoimetamist. Müüja peab kaebusele vastama kolme tööpäeva jooksul.
  6. Kui taotlete suurt defekti, saate kasutada järgmisi võimalusi:
  • Toote asendamine,
  • Raha tagastamine,
  • Toote defekti parandamine AR
  • Raha tõelise osa tagastamine.

Leiate protseduuri kokkuvõtte saidi allosas olevast vahekaardist "Kaebused ja apellatsioonkaebused".

7. Kaupade kohaletoimetamine

7.1. Transpordifirma tarnib kauba ostja kontol. Müüja üksikjuhtudel tarnitakse kaup müüja arvelt.

7.2. Täpne tarnekulud sõltuvad tellitud kaupade hinnast ja kaalust, seega määratakse lõplik tarnehind alles pärast tellimuse tegemist.

7.3. Kaupade teenindus tellitakse eraldi enne valitud kauba ja teenuste maksmist. Kaupade eest maksab ostja. Müüja määratud üksikjuhtumite korral makstakse kaupa kauba teenindamise eest.

7.4. Tavaliselt tarnitakse kaubad ostja määratud aadressile 3-5 tööpäeva jooksul pärast kauba eest saadud makse ja kauba transportimist, kui kaubad asuvad müüja ladudes. Müüja ei taga, et kaup tarnitakse alati eelmises lauses määratud tähtaja jooksul, eriti kui tellitud kaubad ei ole müüja ladudes. Kaupade kohaletoimetamine toimub kogu Leedu Vabariigi territooriumil, sealhulgas kurjategija süljel (kohaldatav lisatasu).

7.5. Kaupade täpne kuupäev täpsustatakse müüja edastatud sõnumis müüjale. e -posti aadress, ostja määratud registreerimisvormis. Sellest lähtuvalt kohustub müügi- ja müügilepingu sõlmima ostja iga päev eelnimetatud e -posti kontrollima. Postkast saab kauba kohaletoimetamise kohta teate.7.6. Saadetise kohaletoimetamise ajal peab ostja või sõltuvalt juhtumist ostja esindaja koos transpordiettevõtte esindajaga kontrollima kauba seisundit, kvantiteeti, kvaliteeti ja sortimenti.

7.6.1. Kui saadetiste pakend leitakse, kuid sõltuvalt juhtumist, peab ostja esindaja märkima kaubasaadetiste pakendi rikkumise sõiduki esindaja pakutavas andmesalvestuses või paberi kohaletoimetamise kinnituses sõltuvalt juhtumist.

7.6.2. Kui kauba koguse ja/või kvaliteedi ja/või sortimendi summa on tuvastatud, ei aktsepteeri ostja esindaja ostja või sõltuvalt juhtumist saadetist. Sel juhul täidab transpordiettevõtte esindaja koos ostjaga või täidab sõltuvalt juhtumist spetsiaalse kaubasaadetise kontrollimise seaduse, mis tähistab leitud rikkumisi.

7.6.3. Ostja või sõltuvalt juhtumist, pärast seda, kui ostja esindaja aktsepteerib saadetist ja allkirjastamist andmete andmeraamistiku või paberi saatmise kinnituse ja kaubasaadetise pakendi sertifikaadi allkirjastamist, loetakse kaup kahjustatud saadetise paketis. esitatud.

7.6.4. Ostja või sõltuvalt juhtumist pärast seda, kui ostja esindaja on saadetise vastu võtnud ja andmete allkirjastanud andmete salvestamise või paberi kohaletoimetamise kinnituse, loetakse kauba tarnitud puutumata kaubasaadetiste paketis, ostu- ja müügilepingu kogust, kvaliteeti, sortimenti.

7.7. Pärast kauba tarnimist ostja määratud aadressile loetakse kauba üle kantud ostjale, sõltumata sellest, kas ostja aktsepteerib tegelikult kauba või mõnda muud isikut, kes on kaubad määratud aadressil. Kui kaupa ei tarnita kavandatud tarnimispäeval, teavitab ostja müüjat viivitamata, kuid mitte hiljem kui päev pärast kauba kavandatud kohaletoimetamist. Vastasel juhul kaotab ostja õiguse väljendada müüja nõudeid, mis on seotud mittetarbimise või hilinemisega.

7.8.  Kui ostja ei aktsepteeri, peab ostja täpsustama kauba vastuvõtva inimese andmed tarneteabe täitmise kaudu.

8. Kaupade tagastamine

8.1. Tarbijal on õigus mitte täpsustada veebilepingust keeldumise põhjust (teisisõnu tagastada kvaliteetset eset) 14 päeva jooksul

8.1.1. Ostja vastutab tagastamiskulude eest

8.1.2. Ostja vastutab tagastatud eseme nõuetekohase lõpuleviimise ja pakendamise eest. Kui üksus pole lõpule viidud ja / või korralikult pakitud, ei aktsepteeri müüja tagastatud esemet.

8.1.3. Kaupu ei võeta tagasi, kui seda kasutatakse ja / või on kahjustatud ja / või kaotanud oma ärilise välimuse.

8.1.4. Raha tagastatakse ostjale 14 tööpäevale tagasimakse kinnituskuupäevale.

9. vastutus

9.1. Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Ostja võtab vastutuse tagajärgede eest, mis tulenevad registreerimisvormis esitatud andmete eksiarvamusest või ebatäpsusest.

9.2. Pooled vastutavad ostu- ja müügilepingu rikkumise eest, mille e -shop sõlmiti vastavalt Leedu Vabariigi seadustele.

9.3. Leedu Vabariigi elektroonilise allkirja seaduse artikli 8 valguses 3 d. Ostja nõustub müüjaga, et ostja tegevuse heakskiitmine veebipoes e -shopi andmetega (äratundmiskood) on elektroonilise allkirja seadus. 1 d. Elektroonilise allkirja õiguslik mõju (s.o on kirjalikes dokumentides sama õiguslik jõud kui allkiri ja see on lubatud kui kohtus tõendusvahend). Ostja peab oma sisselogimise andmeid veebipoodi salvestama ja avaldama, tagamaks, et andmed oleksid teada ainult tema enda jaoks ja et ainult tema kasutab, mitte edastada ja muul viisil mitte võimaldada teistel inimestel neile juurdepääsu või kasutada. Kahtluse korral, et sisselogimisandmed võisid teisest inimesest teadlik olla, teavitage müüjat viivitamatult, samuti teavitades müüjat viivitamatult veebipoe andmete rikkumise või avaldamise ühendamisest. Kõiki ostja tunnustuskoodeksi kaudu võetud meetmeid peetakse ostjaks ja ostja võtab selliste toimingute tagajärgede eest vastutuse.

9.4. Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebisaitidel esitatud teabe eest, isegi kui ostja siseneb nendele veebisaitidele müüja veebipoes linkide kaudu.

9.5. Müüja ei vastuta selle eest, et veebipoes kujutatud kaubad ei vasta kauba, kuju, kuju või muu parameetri tegelikule suurusele, kujule ja värvile, mis on tingitud ostja kasutatava monitori omadustest.

9.6. Kahju korral kompenseerib süüdimõistev partei teise osapoole otsese kahju eest selle süü eest.

10. Isikuandmete töötlemine

10.1. Vajutades nuppu "Kinnitage tellimus" või "tasu", kinnitab ostja, et tema ja tema esindajad (ostjal on nende esindajate nõusolek) nõustub esitama müüjale nendes reeglites ja registreerimisvormi ning ei vaidlusta müüjale ostja ja / või selle esindajate esitatud isikuandmeid töötlemiseks.

10.2. Vajutades nuppu "Kinnitage tellimuse" või "palk", kinnitab ostja, et tema ja tema esindajad (ostjal on oma nõusolek) nõustuvad, et ostja ja / või selle esindajate isikuandmed, mille ostja ja tema esindajad on esitatud, antakse müüjale kolmandatele osapooltele.

10.3. Vajutades nuppu "Kinnitage tellimuse" või "palk", kinnitab ostja, et tema ja tema esindajad (ostjal on oma nõusolek) nõustuvad kauba esitama müüjale ja / või kolmandale osapoolele - müüjale, kes on kauba tarninud, üks isikutest, kes tuvastavad isikud, kes ostsid ostjat, kes ka tema ja tema esindajad esitavad, et tema ja tema esindajad on tema esindajad, kes on tema esindajad, kes on tema esindajad), kes on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad), mis on tema esindajad). Müüja tellimusel kirjutab ostja ja / või inimese andmed üles.

10.6. Vajutades nuppu "Kinnitage tellimuse" või "palk", kinnitab ostja, et ta (kui ostja on loomulik inimene) ja tema esindajaid teavitatakse tema õigusest pääseda juurde tema isikuandmetele ja sellest, kuidas neid töödeldakse, nõudlikke, nõudlikke, nõuab

10.7. Vajutades nuppu "Kinnitage tellimuse" või "palk", kinnitab ostja, et tema ja tema esindajad on teadlikud, et neil on õigus oma isikuandmetest keelduda, kuid mõistavad, et isikuandmed on vajalikud ja vajalikud ostja ja / või selle esindajate ühekordseks tuvastamiseks veebikaubanduse eesmärgil ning ilma isiklike andmete pakkumisel ja / või / või pakkudes ilma isiklike andmete pakkumisel ja / või / või pakkudes ilma isiklike andmete pakkumisel ning

11. teabe saatmine

11.1. Müüja saadab kõik teatised ostja registreerimisvormis esitatud e -posti aadressile.

11.2. Ostja saadab kõik sõnumid ja küsimused müüja e -shopi jaotises "Kontaktid" täpsustatud aadressile.

12. lõplik hoiak

12.1. Ostja ja müüja nõustuvad, et kogu müüja e -Shopi veebisaidil esitatud teave (sealhulgas, kuid mitte ainult nende reeglitega, teave müüja kohta, pakutavad kaubad ja teenused ning nende omadused, nende omadused

12.2. Need reeglid ei piira Leedu Vabariigi juriidilistes seadustes loodud ostja (tarbija) õigusi.

12.3. Kõik lahkarvamused, mis tulenevad ostja ja müüja vahelise ostu- ja müügilepingust või on seotud, lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe-, lahkarvamused lahendatakse vastavalt Leedu Vabariigi juriidiliste seaduste kehtestatud menetlusele.

Nõuded:

  • Ettevõtte nimi: Hanzo Trade, UAB
  • Registreerimisnumber: 306818676
  • Aadress: Perkūnkiemio Str. 19, LT-12120 Vilnius
  • Kontaktinumber: +37066105837
  • Võtke ühendust e -posti aadressil: info@hanzo.lt

Ostetud eseme tagastamiseks veenduge:

  • Kauba osteti viimase 30 päeva jooksul
  • Kaubad on originaalpakendis ja valmis saamise ajal. 
  • Toode on kasutamata ja kaotanud oma ärilise välimuse (kahjustamata etikett, vabastamata kaitsekile jne); (See nõue ei kehti, kui defektidega tagasivõtmisprodukt);